+48 796 141 440  biuro@wsparciespoleczne.pl
    • Polski
    • English
  • [wpa_toolbar]

    18-19.03.2017 Szkolenie „Wiosenne obowiązki organizacji pozarządowych oraz Excel w praktyce” (projekt OWES)

    18-19.03.2017 Szkolenie „Wiosenne obowiązki organizacji pozarządowych oraz Excel w praktyce” (projekt OWES)

    Wiosenne obowiązki organizacji pozarządowych oraz Excel w praktyce

     

    • Jeśli jesteś przedstawicielem organizacji pozarządowej prowadzącej działalność nieodpłatną lub planujesz rozpocząć działalność w sektorze ekonomii społecznej z terenu powiatów: poddębickiego, łęczyckiego, kutnowskiego, łowickiego, zgierskiego, brzezińskiego, skierniewickiego lub z miasta Skierniewice.
    • Chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat zasad prowadzenia rachunkowości w organizacjach pozarządowych.
    • Chcesz nauczyć się wypełniać formularz sprawozdania finansowego oraz CIT 8
    • Chcesz rozwinąć swoje umiejętności obsługi programu Excel

     

    TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!!
    Termin szkolenia: 18-19 marca 2017 r.
    Miejsce szkolenia: Hotel Tabaco, ul Kopernika64, Łódź

    PROGRAM SZKOLENIA

    Dzień I
    Godzina Temat
    09:45 – 10:00 Rejestracja uczestników
    09:00 – 11:30

    Przywitanie grupy. Wprowadzenie i omówienie głównych celów szkolenia.

    Dokumentacja księgowa jednostki.

    Obowiązki sprawozdawcze organizacji pozarządowych- Kto? Co? Do kogo? Kiedy?

    11:30 – 11:45

    Przerwa kawowa

    11:45 – 13:15

    CIT 8- obowiązkowy w każdej organizacji. Omówienie formularza – krok po kroku.

    Załączniki CIT 8/0 oraz CIT – D

    13:15 – 13:45 Przerwa obiadowa
    13:45 – 15:15
    Rodzaje sprawozdań finansowych.

    Omówienie formularzy sprawozdań finansowych

    15:15 – 15:30
    Przerwa kawowa
    15:30 – 17:00 Omówienie formularzy sprawozdań finansowych CD.

    Zatwierdzanie sprawozdania finansowego. Wzory dokumentów: uchwała, protokół.

    Dzień II
    Godzina Temat
    09:00 – 10:30

    Przywitanie grupy, podstawy obsługi programu Excel, poruszanie się w programie Excel, wprowadzanie danych i edycja.

    10:30 – 10:45

    Przerwa kawowa

    10:45 – 12:15

    Wprowadzenie Excela do zarządzania projektami, proste obliczenia w programie, operacja na arkuszach i skoroszytach.

    12:15 – 12:45 Przerwa obiadowa
    12:45 – 14:15 Narzędzia do rozliczania projektu w praktyce.
    14:15 – 14:30
    Przerwa kawowa
    14:30 – 16:00 Sprawozdawczość projektowa – narzędzia do tworzenia analiz, przygotowywanie wykresów.

     

     

    Trenerzy:
    Aleksandra Kurczewska:
    Współwłaścicielka kancelarii, świadczy na co dzień usługi doradztwa podatkowego w Łodzi i na terenie całego kraju. Specjalizuje się w prowadzeniu postępowań podatkowych i księgowości.
    Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyła Podyplomowe Studia Rachunkowości i Finansów przy Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada świadectwo kwalifikacyjne do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Zdała egzamin uprawniający do wykonywania zawodu doradcy podatkowego przed Państwową Komisją Egzaminacyjną ds. Doradztwa Podatkowego przy Ministerstwie Finansów. Od 1998 roku wpisana na listę doradców podatkowych pod numerem 04953.
    Wykładowca na Studiach Podyplomowych Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Współpracowała przy opiniowaniu projektów aktów prawnych Rady Ministrów i Sejmu.
    Z rekomendacji Krajowej Rady Doradców Podatkowych mianowana przez Ministra Finansów członkiem Państwowej Komisji Egzaminacyjnej do Spraw Doradztwa Podatkowego III i IV kadencji.
    Autorka licznych publikacji z różnych dziedzin prawa podatkowego, postępowania podatkowego i księgowości.
    Kamil Stranz:
    Współwłaściciel i założyciel Spółdzielni Socjalnej Varia, analityk danych w przedsiębiorstwach. Kreuje markę Excelonomia, w której uczy jak pozyskiwać, czyścić i analizować dane i jak robić to dobrze. Uczestnicy spotkań, które prowadzi dowiadują się jak tworzyć raporty i automatyzować powtarzalną pracę.
    Ma bogate doświadczenie w pracy z projektem na rozmaitych poziomach. Obszarami, które rozwija najpilniej jest rozliczanie podatków, monitorowanie i ewaluacja projektów, tworzenie i konsultacja procedur wewnątrz organizacji pozarządowych.
    Certyfikaty: Microsoft Office Certified Specialist: Excel 2010 Expert (English).

     

    Zapewniamy:

    • materiały szkoleniowe
    • wyżywienia
    • nocleg
    • zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

     

     

    Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie załączonego poniżej formularza zgłoszeniowego i przesłanie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.03.2017 do godz. 16:00 na adres mailowy: aklos@wsparciespoleczne.pl lub dostarczenie w formie papierowej do biura projektu: Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne „ Ja – Ty – My”: 90 -558 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 71/73

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    W szkoleniu może wziąć udział maksymalnie dwóch przedstawicieli jednej organizacji pozarządowej lub jednostki samorządu terytorialnego.
    Szczegółowych informacji na temat szkolenia udziela Pani Agata Kłos – animatorka lokalna, pod numerem telefonu 510 048 638

     

    Szkolenie organizowane jest w ramach organizowane w ramach projektu „OWES – wsparcie ekonomii społecznej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego.