+48 796 141 440  biuro@wsparciespoleczne.pl
    • Polski
    • English
  • [wpa_toolbar]

    Zakład Aktywności Zawodowej ZAZ w Łowiczu

    Zakład Aktywności Zawodowej ZAZ w Łowiczu

    Projekt realizowany przez Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne „Ja-Ty-My”, współfinansowany z Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa łódzkiego na lata 2014-2020.

     

    Projekt kierowany jest do:

    Osób niepełnosprawnych z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności i określonych w ustawie grup osób z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności z powiatów: łowickiego, miasta Łowicz

     

    Celem głównym projektu jest przywrócenie zdolności do zatrudnienia osób niepełnosprawnych, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zamieszkujących pow. łowicki, poprzez udział w programie Zakład Aktywności Zawodowej.

     

    Beneficjenci projektu otrzymają wsparcie w formie:

    – zatrudnienie w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Łowiczu,

    – rehabilitację zawodowa i społeczna;

    – przygotowanie do życia w otwartym środowisku;

    – mentoring instruktorów zawodu

    – szkolenia w zakresie doradztwa zawodowego i orientacji zawodowej, poszukiwania pracy na otwartym rynku, autoprezentacji i radzenia sobie ze stresem

     

     

     

    Biuro projektu znajduje się w Łowiczu przy ul. Powstańców 1863 nr 12 („SYNTEX”) pok. 121 parter

    Godziny otwarcia biura: Pon.- pt. 8:00-16:00

    Kontakt:

    Tel. 796141440

    Mail: zaz@wsparciespoleczne.pl
    Harmonogram realizacji projektu „Zakład Aktywności Zawodowej ZAZ w Łowiczu”

    Lp.

    Etap

    Okres realizacji

    1. Przygotowanie wniosków do rejestracji ZAZ

    grudzień 2016 r. – marzec 2017 r.

    2. Przygotowanie i złożenie wniosków o finansowanie ZAZ do Regionalnego Centrum Polityki Społecznej

    październik 2016 r. – marzec 2017 r.

    3. Konsultacje z kancelarią prawną

    grudzień 2016 r. – marzec 2017 r.

    4. Przygotowanie i złożenie pełnej dokumentacji do RCPS o utworzenie ZAZ

    listopad 2016 r. – grudzień 2016 r.

    5. Przygotowanie i złożenie stosownych wniosków do PIP, SANEPID i PSP

    marzec 2017 r.

    6. Rekrutacja beneficjentów ZAZ

    październik 2016 r. – grudzień 2016 r.

    7. Dostosowanie budynku i adaptacja pomieszczeń na potrzeby prowadzenia ZAZ

    Zakup sprzętów i urządzeń niezbędnych do prowadzenia ZAZ,

    październik 2016 r. – grudzień 2016 r.

    8. Zakup sprzętów i urządzeń niezbędnych do prowadzenia ZAZ

    październik 2016 r. – grudzień 2016 r.

    9. Zatrudnienie BO w ZAZ, przygotowanie i złożenie wniosku o przyznanie statusu ZAZ do wojewody łódzkiego

    styczeń 2017 r. – marzec 2017 r.

    10. Rehabilitacja zawodowa w ZAZ

    kwiecień 2017 r. – czerwiec 2018 r.

    10a. Prowadzenie spotkań indywidulanych do BO
    10b. Prowadzenie spotkań grupowych dla BO
    10c. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych BO
    10d. Realizacja codziennych zadań związanych z działalnością ZAZ
    11. Rehabilitacja społeczna w ZAZ

    kwiecień 2017 r. – czerwiec 2018 r.

    11a. Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych
    11b. Prowadzenie warsztatów grupowych
    12. Rehabilitacja lecznicza w ZAZ

    kwiecień 2017 r. – czerwiec 2018 r.

    12a. Prowadzenie indywidualnych zabiegów w zakresie rehabilitacji leczniczej
    12b. Prowadzenie grupowych zabiegów w zakresie rehabilitacji leczniczej
    12c. Prowadzenie indywidualnych konsultacji lekarskich i pielęgniarskich
    13. Pomoc w kompletowaniu niezbędnych dokumentów. Przygotowanie portfolio zawodowego dla 20 BO

    kwiecień 2017 r. – lipiec 2017 r.

    14. Pomoc w szukaniu i wyborze oferty pracy

    kwiecień 2017 r. – czerwiec 2018 r.

    15. Pomoc w nawiązaniu kontaktu z pracodawcą

    kwiecień 2017 r. – czerwiec 2018 r.

    16. Pomocą w adaptacji w pierwszych 3 miesiącach po podjęciu zatrudnienia

    lipiec 2017 r. – czerwiec 2017 r.

     

    Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne „Ja –Ty-My” informuje, że wyżej umieszczony harmonogram może ulec zmianie.

     

    Lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie (PDF)